יום חמישי, 31 במאי 2012

ציורי קיר במעגל תנועה בבית שמש

כבר כמה שנים תושבי בית שמש נהנים מציורי קיר מיוחדים במעגל תנועה מעל ביג. אבל לא הרבה אנשים יודעים שציורי קיר האלו נעשו על ידי אומנית ציורי קיר אנה קוגן שהוא תושבת מסילת ציון.

באזור בית שמש ומושבים מסביב לבית שמש יש המון ציורים שלה. כולם הם ציורים באיכות מאוד גבוהה ובמקצועיות רבה.

ציורים במעגל תנועה בבית שמש הם לא סתם ציורים אבסטרקציה. בכל אחד מכם אנה הוסיפה חידה, סוד מסויים ש ניתן לגלות במקרה אם אתם אהבים חידות ואומנות. 

בבית שמש קיים עוד מספר ציורים של אנה כולל ציורי קיר לביתי ספר רבים ובכמה עסקים. ציורי קיר של אנה לעסקים הם משהו שהופך עסק רגיל למקום האישי שלכם. באמת שהציורים שלה קשה לשכוח שזה גם אומר שלקוחות שלכם יזכרו אותו גם להרבה זמן.

הנה הגלריה של ציורי קיר במעגל תנועה בבית שמש:


יום שבת, 12 במאי 2012

ציורי קיר בתל אביב של אנה קוגן

בתל אביב אתם יכולים למצוא הרבה ציורי קיר גרפיטי מאוד מקצועים. אפשר לומר שבתל אביב תוכלו לראות דוגמאות של סטריט ארט מרשימים ביותר בעולם כולו. הפוסט הזה הוא על אמנית ציורי קיר אנה קוגן בעשתה כמה ציורי קיר מיוחדים מאוד ברחובות תל אביב.

הנה כמה דוגמאות של ציורי קיר גרפיטי של אנה:





יש עוד כמה ציורי קיר של אנה קוגן שקשה לקרוא אותם גרפיטי. אין לי שם אחר לציורים האלו חוץ מאומנות גבוהה. הם עבודות נלקחות מתקופת הרנסנס והובקו ברחובות של תל אביב מודרנית. הנה כמה מן הציורים האלו:




אומני רחוב כאנה קוגן הופכים תל אביב לאחד מן המרכזים המובילים של אומנות רחוב מודרנית! ציורי קיר נוספים של אנה ניתן לראות באתר שלה TZIUR-KIR.CO.IL